Verzendbeleid

VERWERKING EN AFHANDELING

We doen ons best om de meeste bestellingen binnen 1-2 dagen te verwerken, maar alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt (exclusief weekenden en feestdagen) na ontvangst van uw orderbevestigingsmail. U ontvangt een nieuwe melding wanneer uw bestelling is verzonden.

VERZENDKOSTEN EN SCHATTINGEN

Wij bieden gratis standaard internationale verzending op alle bestellingen van onze leveranciers naar de volgende landen en regio's: de Verenigde Staten, Canada, de Europese Unie, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Nieuw-Zeeland en andere landen wereldwijd. Verzending duurt doorgaans tussen de 7 en 14 dagen , hoewel import- en douanevertragingen naar bepaalde bestemmingen de verzendtijden buiten dit tijdsbestek kunnen verlengen.

Uw bestelling kan onderhevig zijn aan invoerrechten en belastingen (inclusief BTW), die worden geheven zodra een zending uw land van bestemming bereikt. Lightscordless is niet verantwoordelijk voor deze kosten als ze worden toegepast en zijn uw verantwoordelijkheid als klant.

HOE CONTROLEER IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

U kunt de status van uw bestelling op elk moment op onze website bekijken. Bestelling volgen pagina.

Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mailmelding met daarin een trackingnummer waarmee u de status kunt controleren. Houd er rekening mee dat het 48 uur kan duren voordat de trackinginformatie beschikbaar is.

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na ontvangst van de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@lightscordless.com en vermeld uw naam en bestelnummer. Wij zullen het probleem dan voor u onderzoeken.

TERUGBETALINGEN, RETOUREN EN UITWISSELINGEN

Bekijk ons ​​restitutiebeleid

Wij accepteren retourzendingen tot 30 dagen na levering, mits het artikel ongebruikt en in originele staat is. Wij vergoeden dan het volledige orderbedrag minus de verzendkosten voor de retourzending.

VERLOREN, BESCHADIGDE OF GESTOLEN BESTELLINGEN

Als u bij uw bestelling Green Shipping Protection hebt aangeschaft en uw pakket is kwijtgeraakt, gestolen of beschadigd, dan kunt u als volgt een vervangend exemplaar aanvragen:

Groene verzendbescherming herbestellingen zijn eenvoudig gemaakt op reorder.corso.com of door een e-mail te sturen ondersteuning@corso.com

U hebt uw ordernummer en het e-mailadres waarmee u uw bestelling hebt geplaatst nodig. Uw ordernummer vindt u in de orderbevestigingsmail.

Zodra u aangeeft of het pakket beschadigd, kwijt of gestolen is en de aanvraag heeft voltooid, ontvangt u een bevestiging van uw nieuwe bestelling.